Winkelwagen Geen producten — € 0,00

Onze keurmerken

ICT Waarborg Keurmerk MKB OK Qshops Keurmerk Thuiswinkel Keurmerk

Veilig betalen met

iDeal PayPal Visa Mastercard American Express Webshop Giftcard Giropay Bancontact Mister Cash SMS Betalen (Minitix)

Support — Veelgestelde vragen

Algemeen

Wie kunnen er kopen op Maxoffice.nl?

De producten welke verkocht worden op maxoffice.nl zijn zowel voor consumenten bedoeld als ook voor bedrijven, scholen en overheden. Ruim 35.000 kantoorartikelen kunt u eenvoudig zoeken en bestelling op de website waarbij levering binnen 24 uur plaatvind.

Levert MaxOffice.nl ook intracommunautair?

Ja dit is mogelijk. Indien u een geldig BTW nummer tijdens uw registratie als klant aangeeft en het BTW correct is kunt u met een BTW 0 factuur geleverd krijgen (Intracommunautrair). Voor bedrijven is het tevens mogelijk op rekening geleverd te krijgen na controle bij de kredietverzekeraar Euhler Hermes.

Is het mogelijk mijn bestelling af te halen?

Ja, u kunt hiervoor terecht in de conceptstore van Maxoffice.nl welke u kunt bezoeken van maandag t/m zaterdag 09.00 - 18.00. U kunt via maxoffice.nl uw bestelling plaatsen en ervoor kiezen om deze af te halen in de conceptstore. Bij de bestelling geeft u aan hoe u geïnformeerd wilt worden waarna u vanuit maxoffice.nl bericht krijgt dat uw bestelling klaarligt ter afhaling. Het adres van de conceptstore waar u vrijblijvend ook kunt langskomen voor advies of aankoopbegeleiding is

Maxoffice.nl Conceptstore
Dr Ahausstraat 1
5042 EK Tilburg
Email: info@maxoffice.nl

Wat zijn de verzendkosten bij MaxOffice.nl?

- De verzendkosten bedragen bij Maxoffice.nl ongeacht uw orderwaarde 4.95 excl. BTW. Dit is 5.99 incl BTW.

Verzendingen naar onderstaande landen is mogelijk tegen onderstaande tarieven ongeacht productwaarde en aantal:

- België € 4.95 excl BTW
- Duitsland € 4.95 excl BTW
- Engeland € 4.95 excl BTW
- Frankrijk € 4.95 excl BTW

Indien u naar andere landen wilt afleveren kan dit in sommige gevallen na overleg. Neem hiervoor contact op.

Gemiddelde levertijd voor België, Duitsland, Engeland en Frankrijk bedragen 2-3 werkdagen.

Zijn er kosten verbonden aan de betaalmethodes bij Maxoffice.nl ?

De volgende betaalkosten worden berekend via Maxoffice.nl

Vooruitbetaling geen kosten
VISA/Mastercard/AMEX 2.5% orderwaarde
MrCash 2.0 % orderwaarde
Op Rekening zakelijk geen kosten (termijn binnen 8 werkdagen)
Paypal 3.0% orderwaarde
Giftcard geen kosten (besteding tot maximaal 100 euro)
Rabo SMS Betalen geen kosten
Hyves SMS Betalen geen kosten
iDEAL 0.84 cent per transactie

Levert Maxoffice.nl ook in Belgie af?

Voor consumenten uit België is het mogelijk om bij Max ICT te bestellen, alleen dient u er rekening mee te houden dat voor alle producten de prijs inclusief BTW geldt. Bedrijven kunnen ook terecht voor bestellingen waarbij met een geldig BTW nummer intracommunautair geleverd kan worden. Tevens is het mogelijk om zakelijk op rekening te bestellen na goedkeuring. U kunt via mijn Max diverse afleveradressen in België maar ook andere landen aanmaken.

Op welk telefoonnummer is Maxoffice.nl bereikbaar ?

Wij zijn op werkdagen van maandag tot en met vrijdag telefonisch bereikbaar tussen 9.00 en 18.00. Het telefoonnummer van Maxoffice.nl is 013-7113300. Dit is een regulier telefoonnummer zonder extra kosten.

Heeft Maxoffice.nl een showroom waar producten bekeken kunnen worden?

Maxoffice.nl is een onderdeel van Max ICT BV en is aanwezig in de conceptstore waar u:
1. Bestellingen kunt afhalen (click en collect)
2. Advies kunt krijgen in de conceptstore
3. Aankoopbegeleiding krijgt
4. Producten welke aanwezig zijn in de store direct kunt afrekenen (pin aanwezig)

Bovenal maken we graag persoonlijk met u kennis en bieden we u graag een kopje koffie aan.

Welke keurmerken heeft Maxoffice.nl?

Als onderdeel van Max ICT BV is maxoffice.nl aangesloten bij Qhops en ICTWaarborg. Mocht u geschillen hebben kunt u zich tot beide keurmerkinstanties richten ter bemiddeling. Tevens geeft dit u de zekerheid van zaken doen.

Hoe kan ik tips doorgeven voor de website van Maxoffice.nl ?

Allereerst vinden we het prettig dat u als gewaardeerde klant meedenkt. De website maken we voor u en met u. Mocht u goede tips hebben vernemen we dit graag per email naar info@maxoffice.nl . Voor iedere tip die we daadwerkelijk ook toepassen ligt een VVV bon ter waarde van 10 euro klaar of een kortingscode t.w.v 10 euro. Vergeet dus niet uw gegevens te vermelden zodat we met u contact kunnen opnemen.

Waar vind ik alle contactinformatie van Maxoffice.nl ?

Via de footer onderin de website kunt u in het onderdeel contact alle betaalinformatie vinden en alle algemene informatie waaronder BTW nummer KvK nummer DUNS nummer en contactinformatie. Ook bankinformatie kunt u hier vinden. Voor vooruitbetalingen dient u het ordernummer te vermelden bij overboeking van uw orderbedrag.

Waar kan ik zien of Maxoffice.nl producten op voorraad heeft ?

In de productpagina kunt u naast het productplaatje bij de tekst "voorraad" zien of een product op voorraad is. Tevens kunt u de bestelknop qua kleur herkennen naar de voorraad. Groen is voorradig product, rood is geen voorraad en oranje is beperkte voorraad.

Heeft Maxoffice.nl ook eigen social media kanalen zoals Twitter Facebook etc?

Ja deze zijn nog in ontwikkeling maar zullen binnenkort via de website ook bekend worden gemaakt.
Volg ons voor dagelijks nieuws acties en informatie over Maxoffice en de ruim 35.000 producten.

Gebruikt Maxoffice.nl ook affiliate kanalen waar ik promotie kan maken met de producten ?

Ja, u kunt zich hiervoor aanmelden bij tradetracker.nl waarna u goedkeuring kunt vragen met uw website om de producten en banners van Maxoffice.nl te promoten. Hier zitten aantrekkelijke kortingen aan dus promotie loont!

Hoeveel medewerkers heeft Maxoffice.nl ?

Maxoffice.nl is een snel groeiende ecommerce organisatie en telt begin 2013 20 FTE verdeeld naar de volgende afdelingen:
- Directie
- Verkoop
- Administratie
- Marketing
- Aftersales
- Logistiek

We staan met veel plezier dagelijks voor u klaar om u zo goed mogelijk te helpen. Bel of email ons gerust met uw vragen.

Zijn de voorraden van Maxoffice.nl in een eigen magazijn voorradig?

Een deel van het assortiment op de website heeft Maxoffice.nl zelf voorradig in een eigen magazijnlocatie of in de conceptstore. Door de grote hoeveelheid producten (35.000) zijn niet alle producten op eigen voorraad. Wilt u weten of we dit zelf hebben liggen dan wel direct op voorraad is bij 1 van onze leveranciers neem gerust contact op via 013-7113300 of email: info@maxoffice.nl zodat we u precies kunnen aangeven welk product u wanneer en met welke transportorganisatie kunt verwachten.

Hoe zit het nu precies met de thuiskopieheffing?

Maxict.nl volgt de richtlijn zoals de stichting onderhandelingen Thuiskopievergoedingen heeft opgesteld voor 2013. Dit betekend voor zowel consumenten als bedrijven dat er betaald moet worden middels een eenmalige bijdrage voor thuiskopieheffing. De bedragen varieren en kunt u bij de producten waar dit van toepassing is gespecificeerd in uw winkelwagen en factuur terugvinden. Alle informatie inclusief de mogelijkheid om een vrijstelling of claim achteraf te doen voor teruggave bij de stichting kunt u vinden via:

http://www.thuiskopie.nl/nl/over-de-thuiskopie/persberichten-en-documenten

Hieronder vind u het persbericht zoals door de stichting SONT is uitgegeven en door Maxict.nl wordt nageleefd.

Nieuwe Thuiskopieregeling per 1 januari 2013

Consument mag blijven kopiëren, makers ontvangen beperkte compensatie

Hoofddorp, 25 oktober 2012

Op vrijdag 12 oktober 2012, heeft de SONT (Stichting Onderhandelingen Thuiskopievergoedingen) zich uitgesproken over de thuiskopieregeling die per 1 januari 2013 afloopt en daarom moet worden herzien. Het voorstel van SONT wordt grotendeels door Staatssecretaris Teeven overgenomen en in een AMvB vastgelegd . De aangepaste regeling houdt in dat de consumenten per 1 januari 2013 auteursrechtelijk beschermde werken (zoals films en muziek) kunnen blijven kopiëren voor eigen gebruik, tegen betaling van een vergoeding aan creatieve makers. Deze vergoeding is begrepen in de aankoopprijs van de apparaten en dragers die door consumenten gebruikt worden om kopieën te maken. De vergoedingen op CD’s en DVD’s worden verlaagd en daarnaast zijn nu ook vergoedingen vastgesteld voor apparaten (zoals pc's, laptops, tablets, mp3 spelers en smartphones) die aantoonbaar door consumenten worden gebruikt om mee te kopiëren. Helaas heeft de Staatssecretaris het voorstel van SONT om de nieuwe regeling voor drie jaar in te voeren niet gevolgd en heeft hij de geldingsduur van de AMvB beperkt tot één jaar.

De thuiskopieregeling zorgt ervoor dat consumenten legaal een kopie van bijvoorbeeld een film of muziekwerk kunnen maken, terwijl rechthebbenden een vergoeding ontvangen voor dat gebruik van hun werk. Daardoor worden zij in staat gesteld hun creatieve werk voort te zetten en worden zij gecompenseerd voor misgelopen inkomsten als gevolg van het maken van die kopieën.
De voorgestelde regeling van de SONT (waarin zowel betalingsplichtigen als auteursrechthebbenden vertegenwoordigd zijn) komt tegemoet aan de belangen van:
de rechthebbenden die aan de wieg van het creatieve proces staan;
en de consumenten die voor eigen gebruik onder meer muziek en films kopiëren.
De thuiskopievergoeding is geregeld in de Nederlandse Auteurswet en in de Europese auteursrechtrichtlijn. In 22 EU lidstaten geldt een vergelijkbare regeling.
In Nederland is de thuiskopieregeling al enige jaren bevroren door de Minister van Justitie. Dat wil zeggen dat de in de wet verankerde mogelijkheid van SONT om tarieven vast te stellen voor nieuwe voorwerpen werd geblokkeerd en rechthebbenden uitsluitend een vergoeding ontvingen voor kopieën op blanco CD’s en DVD’s. Doordat consumenten steeds meer zijn gaan kopiëren op andere voorwerpen zoals mp3 spelers en computers, dalen de inkomsten uit de regeling voor rechthebbenden al jaren. Het Hof Den Haag heeft in maart 2012 de bevriezing van het thuiskopiestelsel door de Staat onrechtmatig geoordeeld. In juli van dit jaar heeft staatssecretaris Teeven in een brief aan de Tweede Kamer laten weten dat de regeling uitgebreid moet worden om aan nationale en internationale wetgeving te voldoen. Op voorstel van SONT is nu in de AMvB onder meer bepaald, dat de bestaande tarieven voor CD`s en DVD`s worden verlaagd, terwijl een (beperkte) vergoeding wordt ingevoerd met betrekking tot een breed spectrum aan apparaten waarmee consumenten kopiëren. Zo is de vergoeding voor een blanco CD vastgesteld op € 0,03 (was voorheen € 0,14) en varieert de vergoeding op een mp3 speler, afhankelijk van de opslag capaciteit van € 1,00 tot € 2,50 euro.

Regeling doet onvoldoende recht aan geleden schade
Cees Vervoord, voorzitter Stichting de Thuiskopie ; “hoewel Stichting de Thuiskopie verheugd is over het feit dat middels de nieuwe regeling er op de belangrijkste voorwerpen voor het maken van thuiskopieën nu eindelijk een heffing van toepassing is, is zij teleurgesteld over de hoogte van de tarieven en de duur van de AMvB. De netto opbrengst van het nieuwe systeem zal naar verwachting rond de 27 miljoen euro per jaar liggen, gelijk aan het in 2005 door Thuiskopie geïncasseerde bedrag. In de tussenliggende jaren zijn consumenten echter alleen maar meer gaan kopiëren; een steeds groter aandeel in de consumptie van audio- en audiovisuele producten bestaat volgens onderzoek uit het beluisteren en bekijken van thuisgekopieerde werken.”

Op basis van een internationale benchmark, die mede verricht werd om de schade over de afgelopen jaren vast te stellen, zou het in Nederland werkelijk vanwege het thuiskopiëren te incasseren bedrag rond de 65 miljoen euro per jaar moeten liggen.

Stichting de Thuiskopie hoopt dat de industrie vertegenwoordigd in SONT komend jaar alsnog meer realistische tarieven zal accepteren en roept in navolging van SONT ook de regering op zich gedurende het komende jaar te bezinnen op de hoogte van de nu vastgestelde te lage vergoedingen.

Stichting de Thuiskopie is een representatieve organisatie die is aangewezen door de Minister van Justitie om deze gelden te incasseren en verdelen en staat onder toezicht van het College van Toezicht Auteursrechten.

Orders

Hoe kan ik de status van mijn geplaatste order volgen ?

Zodra uw bestelling is voltooid ontvangt u per email een orderbevestiging. Met uw inloggegevens kunt u via de website inloggen op mijn Max. Hier kunt u op ieder gewenst moment de status van uw order bekijken per regel. Indien er een deellevering is zult u indien mogelijk per email inclusief tracking op de hoogte worden gesteld van uw zending. In sommige gevallen is tracking niet beschikbaar maar kunt u wel zien dat uw order is verzonden. Mocht u toch nog vragen hebben kunt u per telefoon of email contact opnemen met de verkoopafdeling via 013-7113300 of per email info@maxoffice.nl

Is er een track & trace mogelijkheid van mijn order?

In de meeste gevallen is er een Track&Trace optie. Zodra er een Track&Trace beschikbaar is, ontvangt u deze per email.

Tevens kunt u via Mijn Max controleren wanneer er een of meerdere zendingen hebben plaatsgevonden en wat er is verzonden.

In sommige gevallen is er geen Track&Trace optie beschikbaar. Dat zou kunnen voorkomen omdat er een levering direct vanaf een externe leverancier naar uw adres wordt verzonden of indien de gebruikte expediteur geen Track&Trace gegevens aanbiedt.

Kan ik nadat ik een bestelling heb geplaatst nog iets toevoegen?

Nee dit kan niet, tenzij uw order nog niet volledig is uitgeleverd. Mocht er nog 1 of meerdere posities van uw order openstaan is het mogelijk om uw bestelling nog aan te passen. Raadpleeg uw accountmanager hoe u dit in orde kunt maken.

Kan ik een order annuleren indien het te lang duurt?

Ja, u kunt indien telefonisch gewenst doorgeven dat u uw bestelling wenst te annuleren. De accountmanager kan dit voor u in orde maken. Indien er reeds een betaling is gedaan, dan zal hij/zij ervoor zorg dragen dat deze binnen uiterlijk 30 werkdagen op uw rekening wordt bijgeschreven. In de regel gebeurd dit binnen 5 - 10 werkdagen.

Wat betekenen de statusnummers bij mijn order?

VERZMAG (220)
Deze orderregel is verzonden naar het meest geschikte magazijn.

ONTVMAG (221)
Deze orderregel is ontvangen in het magazijn.

EXTORDER (222)
Deze orderregel is verzonden naar een externe leverancier, welke de zending direct naar uw adres zal sturen. In dit geval ontvangt u geen verdere updates aangaande de verzending deze producten.

INBEHAND (223)
Deze orderregel is in behandeling bij het magazijn en zal, indien voorradig, op korte termijn uitgeleverd worden.

BACKORDER (224)
De producten op deze orderregel zijn momenteel niet voorradig en zullen later alsnog uitgeleverd worden. Indien beschikbaar wordt tevens de verwachte leverdatum getoond.

VERZONDEN (225)
De producten op deze orderregel zijn verzonden. Waar mogelijk wordt u een email met trackinginformatie toegezonden.

Wat betekenen de statuscodes achter de orderregels?

VERZMAG (220)
Deze orderregel is verzonden naar het meest geschikte magazijn.

ONTVMAG (221)
Deze orderregel is ontvangen in het magazijn.

EXTORDER (222)
Deze orderregel is verzonden naar een externe leverancier, welke de zending direct naar uw adres zal sturen. In dit geval ontvangt u geen verdere updates aangaande de verzending deze producten.

INBEHAND (223)
Deze orderregel is in behandeling bij het magazijn en zal, indien voorradig, op korte termijn uitgeleverd worden.

BACKORDER (224)
De producten op deze orderregel zijn momenteel niet voorradig en zullen later alsnog uitgeleverd worden. Indien beschikbaar wordt tevens de verwachte leverdatum getoond.

VERZONDEN (225)
De producten op deze orderregel zijn verzonden. Waar mogelijk wordt u een email met trackinginformatie toegezonden.

Ik heb een klacht over mijn bestelling waar kan ik die kwijt?

Mocht het voorkomen dat de verwerking en/of dergelijke van uw bestelling niet geheel verloopt zoals vooraf besproken of overeengekomen, bieden wij u graag de mogelijkheid uw klacht kenbaar te maken. U kunt dit doen door een (aangetekende) brief te schrijven naar onderstaand adres. U zult binnen 30 dagen een reactie ontvangen over uw schriftelijke klacht:

Max ICT B.V. h.o.d.n. Maxoffice.nl
Tav de Directie
Castorstraat 17
5047 RC Tilburg


Wij registreren uw schriftelijke klacht en bewaren deze ook voor kwalitatieve doeleinden. Ook kunt u de klacht neerleggen bij 1 van de aangesloten keurmerkinstanties Qshops en ICTWaarborg waarbij de organisatie namens u kan bemiddelen met Maxoffice.nl

Ik ben niet tevreden met het ontvangen product, wat te doen?

Als u online een aanschaf doet, heeft u als consument recht op 7 werkdagen bedenktijd. Dit wil zeggen dat als u om wat voor reden dan ook ontevreden over het bestelde product blijkt te zijn, u dit kunt terugsturen. Dit doet u door de instructies te volgen die gegeven staan onder het kopje “Retourneren”.

Meer informatie over dit onderwerp leest u hier: http://www.consuwijzer.nl/Consumententhema_s/Kopen_op_afstand

Via welke vervoerder werkt Maxoffice.nl?

Max ICT werkt met de volgende mogelijke vervoerders:
DPD, TNT Post, DHL, UPS, GLS, Claassen Transport.
De transporteur kunt u via mijn Max bij uw orderoverzicht terugvinden nadat u de bestelling heeft geplaatst.
Via onze vaste vervoerder DPD leveren wij naar NL, BE, Luxemburg, Frankrijk, Duitsland en Engeland.

Zoeken van producten

Hoe kan ik gebruik maken van de zoekbalk?

U kunt in de zoekbalk zowel op fabrikantnummer Max ICT art nr. alsmede op enkele of meervoudige omschrijvingen zoeken. Bij resultaat krijgt u een categorieweergave waarin 1 of meerdere producten kunnen zitten en een lijstresultaat waarin u kunt zoeken.

Welke filteringsmogelijkheden zijn er ?

Nadat u binnen een categorie zit kunt u filteropties toepassen. U kunt hierbij aan de rechterkant van de website selecteren uit o.a. prijs, voorraad, productnaam waarbij u oplopend of aflopend hierbij kunt selecteren. Ook is het mogelijk binnen gevonden resultaat te verfijnen door een zoekwoord in te geven via de optie "zoek binnen resultaat"

Kan ik ook favorieten maken ?

Ja, zodra u bent ingelogd met uw gebruikersnaam en wachtwoord kunt u bij ieder product middels het gele sterretje een favoriet product opslaan. Deze kunt u dan eenvoudig via mijn Max onder favorieten terugvinden en bestellen.

Stel ik heb een gewenst product gevonden en wil iemand anders dit ook laten bekijken kan dit ?

Ja, u kunt via de 2 knoppen bovenin de pagina namelijk print pagina voor een papieren versie of email pagina als u dit digitaal wenst door te sturen nader (laten) bekijken. Tevens kunt u de URL bovenin de adresbalk kopiëren en plakken.

Kan ik ook op het Max art nr zoeken?

Ja dit is mogelijk u kunt op omschrijving Max ICT art nr. en fabrikantnummer zoeken. Voor u als klant
Is het zoeken op Max art nummer en/of fabrikantnummer zeer handig. Hierbij wordt meteen uw product weergegeven en geen totale lijst van overige producten.

Bestelling plaatsen

Hoe kan ik online een bestelling plaatsen ?

Stap1: Maak een eigen account aan door rechtsbovenaan via de knop "nu registreren" je aan te melden. Indien u reeds een gebruikersnaam en wachtwoord heeft logt u in via de loginbox linksbovenin

Stap 2: Verzamel alle producten bij elkaar in het winkelwagentje. Door het toevoegen via de knop "bestel" bij een product voegt u producten toe aan uw winkelwagen. Zodra u klaar bent gaat u naar de aangemaakte winkelwagen rechts bovenin en drukt u op "bestel"

Stap 3: U controleert uw besteloverzicht op aantallen indien correct drukt u op "verder"

Stap 4: U komt nu in het betaaloverzicht terecht waar u een keuze kunt maken van uw betaling. U selecteert hier de gewenste keuze en drukt op "verder"

Stap 5: U bevestigd definitief de bestelling via de knop "bevestigen order". U ontvangt bij vooruitbetaling en op rekening uw ordernummer en een orderbevestiging per mail. Bij iDEAL en Creditcard gaat u via een beveiligde verbinding naar de betalingsomgeving waar u de betaling afrond. Hierna ontvangt u ook het ordernummer en een orderbevestiging per mail.


Op welke manieren kan ik een bestelling plaatsen ?

U kunt als zakelijke klant bij Max ICT bestellen op de volgende manieren:

- Online via de website
- Telefonisch
- Fax of Post
Fax: 013-8505662
Post:MaxICTBV Castorstraat17
5047 RC Tilburg

- Email: info@maxict.nl
- Een persoonlijke koppeling tussen uw systeem en dat van Max ICT.
Voor meer info raadpleeg uw accountmanager

Retouren

De ontvangen producten komen niet overeen met mijn bestelling

U dient altijd een melding te maken bij Max ICT. Mocht hetgeen u heeft ontvangen niet overeenkomen met wat u heeft besteld zal Max ICT voor u nagaan waar de oorzaak van het verschil inzit en zal u een passende oplossing aanbieden.

Hoe meld ik een RMA aan bij Maxoffice.nl ?

Voor het aanmelden van een RMA kunt u een email sturen naar rma@maxict.nl waarna u instructie ontvangt hoe u kunt handelen.

Hoe verloopt de RMA nadat u dit heeft verstuurd?

Nadat uw RMA is ontvangen ontvangt u hiervan een bevestiging van ontvangst per mail. De RMA wordt door de RMA medewerkers van Max ICT gecontroleerd. Indien de RMA gehonoreerd is volgt een herlevering, reparatie of creditering van uw RMA. Mocht blijken dat de RMA onterecht is ingediend zal deze retour worden gestuurd en ontvangt u hiervan een factuur m.b.t. de onderzoekskosten welke zijn gemaakt.

Wat betekend een restockingfee?

Het woord restockfee betekent dat er een bedrag in rekening wordt gebracht door een verkoper voor het accepteren van geretourneerde koopwaar. Het kan voorkomen dat bij creditering een restockfee wordt verrekend. Dit kan voorkomen indien na controle blijkt dat producten zijn beschadigd, incompleet zijn of niet als geheel nieuw meer te verkopen zijn. Hierdoor wordt een restockfee in rekening gebracht of de RMA kan in sommige gevallen worden geweigerd

Bij aanbieding blijkt dat de dozen beschadigd zijn hoe dien ik te handelen?

U dient een beschadigde zending altijd te weigeren aan de deur. Mocht u onverhoopt toch een zending hebben aangenomen verzoeken wij u een foto te maken van de schade alvorens u de doos opent. Ook dient u hiervan direct bij Max ICT melding te maken.. Omdat u ons op de hoogte stelt van dit voorval kunnen wij contact opnemen met de vervoeder en zodoende u een nieuw pakket opsturen.

Naar welk adres dient een RMA te worden verzonden?

U dient na goedkeuring van een RMA de zending altijd compleet en goed verpakt retour te sturen naar:

?
Max ICT BV
T.a.v. RMA Afdeling
Castorstraat 17
5047 RC Tilburg
o.v.v. uw RMA nummer.

Let op zendingen zonder RMA nummers worden altijd geweigerd en/of kunnen er aanvullende kosten ontstaan.

Verzending orders

Via welke transporteur ontvang ik mijn bestelling?

Max ICT werkt met de volgende mogelijke vervoerders:

DPD, TNT Post, DHL, UPS, GLS, Claassen Transport.
De transporteur kunt u via mijn Max bij uw orderoverzicht terugvinden nadat u de bestelling heeft geplaatst.

Kan ik ook zelf aangeven via welke transporteur ik goederen ontvang?

In basis is dit niet mogelijk, omdat Max ICT via eigen locaties en magazijnlocaties van toeleveranciers met vaste transporteurs werkt. Wel kunnen we voor u kijken in telefonisch overleg voor plaatsing van uw order of we op basis van een door u aangemaakte winkelwagen de transporteur naar wens kunnen afstemmen. Hiervoor dient u telefonisch contact met ons op te nemen.

Wat moet ik doen indien een levering beschadigd is?

U dient zelf goed bij ontvangst van uw goederen te controleren of transport en productverpakking correct is.

Indien u constateerd dat er schade is dient u een levering te weigeren en dit kenbaar te maken bij uw accountmanager. Mocht u de zending alsnog accepteren dient u ten minste een aantekenning bij de chauffeur te maken en d.m.v. een email inclusief foto's van de schade binnen maximaal 3 werkdagen na ontvangst kenbaar te maken dat er sprake is van transportschade.

Als u zonder opmerkingen voor ontvangst heeft getekend kunnen wij geen aansprakelijkheid meer
aanvaarden voor beschadigingen welke later worden ontdekt. Transportschade dient binnen maximaal 3 dagen vanaf moment van ontvangst gemeld te worden.

Waarom ontvang ik mijn bestelling met verschillende transporteurs?

Max ICT tracht uw bestelling binnen 24 uur bij u af te leveren. Doordat Max ICT vanuit eigen voorraad en voorraad van verschillende leveranciers werkt kan het voorkomen dat uw bestelling in meerdere delen wordt verzonden. Via mijn Max kunt u in uw orderoverzicht zien hoe uw order verzonden gaat worden.

Wordt er ook op zaterdag geleverd?

Consumenten of zakelijke bedrijven met een privé adres kunnen via TNT Post en DPD op zaterdag geleverd krijgen. Indien u wilt weten bij een nieuwe bestelling hoe dit wordt verzonden verzoeken we u vriendelijk in te schrijven en een winkelwagen te maken waarna u contact opneemt om uw winkelwagen m.b.t. transport per TNT of DPD te bespreken. Alle overige vervoerders leveren op maandag t/m vrijdag tussen 09.00 - 18.00. Tevens is de conceptstore van Maxoffice.nl geopend op zaterdag voor het afhalen van producten welke aldaar aanwezig zijn. Let op dit zijn niet de voorraden totalitair zoals deze op de website worden weergegeven.

Moet ik aanwezig zijn om de zending in ontvangst te nemen?

Alle orders welke we verzenden zijn handtekening voor ontvangst (HVO) zendingen. Hiervoor moet op het opgegeven afleveradres iemand aanwezig zijn. Een chauffeur levert in de regel alleen af op het door u opgegeven adres.

Mocht u niet aanwezig zijn probeer dan een briefje voor de chauffeur achter te laten dat deze dit op bijvoorbeeld het buuradres mag afleveren.

Mijn Max

Ik ben mijn wachtwoord kwijt

Op de hoofdpagina van maxoffice.nl ziet u onder het inloggedeelte een knop staan met "Wachtwoord vergeten", als u hier op klikt komt u op een pagina waar u uw email adres in dient te vullen. Vervolgens zal uw wachtwoord opgestuurd worden naar uw email adres.

Ik wil mijn winkelwagen graag bewaren voor later gebruik

Als u producten in uw winkelwagen heeft staan en u bent ingelogd, zal het systeem bij uitloggen automatisch vragen of u de winkelwagen wilt opslaan. Als u weer inlogd kunt u vervolgens de winkelwagen weer hervatten. De winkelwagen wordt voor u in een cookie vastgehouden voor de periode van 24 uur.

Ik wil een offerte aanvragen

Bij uw bestellingsoverzicht vindt u onderin de knop "Offerte maken", als u hier op klikt verzend het systeem automatisch de huidige aanvraag naar maxoffice.nl toe als offerteverzoek. U ontvangt dan een offerte in PDF binnen 24 uur van ons terug.
U kunt er ook voor kiezen om direct contact op te nemen voor een offerte met Maxoffice.nl via telefoon of per email.

Hoe kan ik een (kopie) factuur opvragen?

Via mijn Max waarop u een gebruikersnaam en wachtwoord heeft kunt u alle facturen raadplegen en als PDF printen of digitaal opslaan. Ook kunt u een financieel contactpersoon toevoegen zodat na orderverwerking de factuur ook direct naar de juiste financieel contactpersoon wordt verzonden.

Kan ik ook meerdere verzendadressen aanmaken?

Dit is mogelijk via mijn Max. U logt hiervoor in waarna u bij uw afleveradres een nieuw afleveradres kunt aanmaken. Ter controle zal maxoffice.nl dit nakijken. Bij akkoord verschijnt het door u ingestelde nieuwe verzendadres bij het besteloverzicht als te selecteren verzendadres. U kunt oneindig veel afleveradressen aanmaken naar uw gelang.

Hoe kan ik mij abonneren op de emails van Maxoffice.nl ?

Bij inschrijving bij Maxoffice.nl kiest u voor het ontvangen van onze emails. Deze sturen we 1x per maand uit met hierin aanbiedingen en wetenswaardigheden. Mocht u in 1e instantie niet hebben gekozen voor de ontvangst van onze mails dan kunt u via mijn Max dit alsnog aanzetten of uitzetten indien u wenst te stoppen met het ontvangen van emails. Uiteraard kunt u ook onderin de email via de link afmelden.